Rejestracja w systemie

Jeśli chcesz otrzymywać newsletter: Rejestracja w systemie

Jeśli chcesz edytować/usunąć swoje dane, zaloguj się.


Przypomnij hasło

Aktualności

Data publikacji 21.06.2016

AKTUALNOŚCI z dnia 21 czerwca 2016 roku. Ruszyła druga edycja kampanii „Dzielnica Wisła. Wyjdź na czysto”.

Kampania „Dzielnica Wisła. Wyjdź na czysto” to druga odsłona projektu, która ma na celu edukowanie mieszkańców Warszawy w zakresie dbania o wspólną, nadwiślańską przestrzeń. Będzie ona trwać do końca września i jest organizowana przez Zarząd Mienia m.st. Warszawy oraz Urząd m.st. Warszawy. Wykonawcą jest agencja John Pitcher.

Kampania informacyjna skierowana jest do użytkowników brzegów Wisły i zachęca do przyjemnego spędzania czasu nad rzeką a jednocześnie odpowiedzialnego korzystania z przestrzeni publicznej.

Ważny w tym roku dla kampanii komunikat brzmi: „Miło, że jesteś, baw się dobrze, ale zostaw po sobie porządek. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za naszą niepowtarzalną rzekę – nie niszczmy jej unikatowej natury.”

Kampania informacyjna „Dzielnica Wisła” towarzyszy działaniom zmierzającym do poprawy standardu infrastruktury służącej utrzymaniu czystości. Jest ona kontynuacją przeprowadzonej w ubiegłym roku akcji „Nie rozbijaj się nad Wisłą”, której celem było namawianie do nie rozbijania butelek i szerzej – odnoszenia śmieci do kosza.

Organizatorzy planują przeprowadzić szereg działań w ramach kampanii. Będą to przede wszystkim akcje informacyjne prowadzone we współpracy z mediami, portalami społecznościowymi oraz klubokawiarniami nad Wisłą.

Kolejny element kampanii to poprawa infrastruktury wspomagającej utrzymanie czystości oraz dystrybucja wśród użytkowników nadwiślańskich brzegów gadżetów (np. koszulek, toreb, breloczków itd.), które pomogą w propagowaniu akcji i przypominaniu o jej założeniach.

Planowane są również akcje sprzątania i akcje performatywne, które zachęcą mieszkańców Warszawy do czynnego udziału w kampanii. Elementem działań będzie również seria filmów i spotów z przesłaniem akcji, które będą adresowane do różnych użytkowników przestrzeni publicznych.

Więcej o projekcie pod linkiem www.wislawarszawa.pl/,  bieżące informacje dotyczące działań w ramach kampanii można śledzić na oficjalnym fanpage’u: www.facebook.com/dzielnicawislapl .

Bookmark and Share
Data publikacji 21.06.2016

Rejestr zmian
Liczba wizyt: 468
Autor:
Opublikowane przez Ewa Pacholska